بانوی کوچک

خدایا رهبرمون و کشورمون رو حفظ کن

1396/10/10 4:08
نویسنده : فاطمه زهرا
208 بازدید
اشتراک گذاری

خدا من قدر امنیت کشورم رو می دونم

خدایا من شب راحت خیابون قدم میزنم

خدایا تو کشور من کسی نمیتونه به رحتی جناسیت کنه, اگر هم انجام بده سریعا افراد دین داری که نیروی انتظامی هستن . . .

خدایا کشورهای اطراف ایران من پر از جنایت, تجاوز, به مادرا, به زنا, به بچه ها

خدایا من رهبری دارم که کشورم رو هدایت میکنه, حواسش هست, حواسش هست تا کشور من مثل عراق, سوریه, سمن نشه

خدایا شکر که بچه ام رو هر روز صبح راحت می تونم تو امنیت کامل ببرمش مدرسه

البته میدونم مشکلاتی مانند مشکلات اقتصادی تور کشور هست. اما با این همه تحریم که دشمنا برامون چیدن . . . خیلی سخته

اما همیشه همینطوری بوده. معمولا آدمای خوب از طرف ظالم ها تحت فشارن.

اما همه چی با کمک خودت خدایا درست میشه. توکل به تو خدای خوب و مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بانوی کوچک می باشد